حاشیه

حال صدرالدین حجازی بد است

حال صدرالدین حجازی بد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدرالدین حجازی بازیگر ۷۶ ساله تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده که از میان آن‌ها به فیلم‌های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، «کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند.

در روزهای اخیر خبرهایی از وضعیت نامساعد سلامتی این هنرمند به گوش رسید که سونیا شکیبا -همسر این بازیگر – در گفتگویی با ایسنا ضمن تایید بیماری صدرالدین حجازی درخواست‌هایی را برای کمک به روند درمان او مطرح کرد.

شکیبا بیان کرد: متاسفانه حال آقای حجازی اصلاً خوب نیست و مهم‌ترین مسئله این است که بیمار خاص محسوب می‌شوند و من به سختی داروهای ایشان را تهیه می‌کنم. این در حالی است که ایشان هنرمند این مملکت هستند ولی در این مدت بیش از یک سال که درگیرم درمان آقای حجازی هستم، با مرارت‌ها و مشقت‌های زیاد هزینه‌های درمان و بیمارستان را تامین می‌کنم. اگرچه بیمه بازنشستگی دارند ولی در مراجعاتی که به بیمارستان، مراکز درمانی و تهیه دارو داشتیم بیمه فعلی پاسخگو نبوده و از یک سال قبل پولی هم به ما پرداخت نکرده است.

وی افزود:‌ من یک زمان در فیلم «آخرین خون بازی» نقشی را بازی کردم و همان جا متوجه شدم سینما بی‌رحم است و بازیگر، تاریخ مصرف دارد اما عمق فاجعه را تازه درک کرده‌ام که هیچ‌کس حال تو را نمی‌پرسد و این بدترین چیزی است که در این مدت تجربه کردم. اطرافیان تنهایی سنگینی را بر من تحمیل کرده‌اند ولی با این حال با وجود ۲۳ سال اختلاف سنی ۳۰ سال است که در کنار ایشان زندگی می‌کنم و تمام تلاشم این است که اعتبار و آبروی آقای حجازی حفظ شود تا اتفاقی که برای برخی دیگر از بازیگران سینما رخ داد و شرایط درمانی و خانوادگی‌شان خبرساز شد، برای ایشان تکرار نشود.  

همسر این بازیگر گفت: آنچه در حال حاضر احتیاج دارم، تغییر بیمه تکمیلی آقای حجازی است که با توجه به عضویت در انجمن بازیگران خانه سینما امیدوارم این کار سریع‌تر انجام شود اما می‌گویند باید تا شهریور صبر کنیم در صورتی که الان به حمایت بیمه‌ای نیاز داریم. همچنین نگران هستم که با شرایط شیمی درمانی آقای حجازی هر زمان که به بیمارستان احتیاج داشته باشند کجا باید بستری شوند که بتوانیم از عهده تامین هزینه‌ها برآییم. این دغدغه بزرگی است که بتوانیم با این شرایط بیمه‌ای در هر زمانی که حال ایشان اورژانسی شد در یک بیمارستان مشخص بدون پرداخت هزینه بستری و درمان را انجام دهیم.  

شکیبا همچنین یاداوری کرد که پیگیری‌هایی از طرف خانه سینما انجام داده ولی گفته شده که بودجه کافی برای حمایت در تامین هزینه‌ها در اختیار ندارند با این حال در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفته‌ و کمک‌های مالی برای درمان حجازی داشته‌اند.

‌در این گفت‌وگو صدرالدین حجازی برای چند ثانیه در تایید صحبت‌های همسرش چند جمله کوتاه را به سختی بیان کرد.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا